InfografikMultimedijaMedijski regulatori

Izborne liste u vestima pred izbore 2016. godine

29. avg 2019.
Aleksandar Vučić u predizbornoj kampanji 2016/ Izvor: N1
U dugo skrivanom izveštaju REM-a o medijskom izveštavanju tokom izborne kampanje 2016. godine CINS je otkrio veliku razliku u vremenu koje su izborne liste dobile na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, pre svega u vestima i dnevnicima u udarnom terminu. Najzastupljenija među njima bila je vladajuća Srpska napredna stranka - pobednik na izborima.

 

Loading...

Loading…

U aprilu 2016. godine u Srbiji su održani republički, pokrajinski i lokalni izbori.

Tajni izveštaj Regulatornog tela za elektronske medije (REM), koji je CINS objavio, pokazuje da su televizije sa nacionalnom frekvencijom pred izbore u potpunosti bile u službi vladajuće Srpske napredne stranke, koja je na tim izborima odnela ubedljivu pobedu.

Službe REM-a utvrdile su da je u periodu od 4. marta do 21. aprila izborna lista čiji je nosilac bio Aleksandar Vučić u centralnim informativnim emisijama (dnevnicima i vestima u udarnim terminima) bila najviše zastupljena – šest sati i 25 minuta, odnosno skoro trećinu ukupnog vremena koje su kandidati imali, dok je opoziciona Demokratska stranka dobila dva sata i 46 minuta.

Kada se uporede izveštaji REM-a iz 2014. i 2016, primećuje se da su televizije povećale prostor za promociju vladajuće SNS. Tako je vreme koje je SNS ukupno dobio 2016. u centralnim informativnim emisijama dva sata više u odnosu na 2014. godinu kada je SNS lista bila prisutna oko četiri i po sata, odnosno 19,6% vremena, a DS 12%.

Više o ovom izveštaju i najvažnijim nalazima pročitajte OVDE.

Autori:

Ostavi komentar

Prati
CINS neće objavljivati komentare koji sadrže uvrede, govor mržnje, pozivanje na nasilje ili diskriminišu bilo koju društvenu grupu. Takođe, nećemo odobravati optužbe na račun pojedinaca koje ne možemo da dokažemo. Hvala što poštujete ova pravila :)
Obavesti me o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Tagovi

Povezano