InfografikMultimedijaMedijski regulatori

Izborne liste u vestima pred izbore 2016. godine

29. avg 2019.
,
Aleksandar Vučić u predizbornoj kampanji 2016/ Izvor: N1
U dugo skrivanom izveštaju REM-a o medijskom izveštavanju tokom izborne kampanje 2016. godine CINS je otkrio veliku razliku u vremenu koje su izborne liste dobile na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, pre svega u vestima i dnevnicima u udarnom terminu. Najzastupljenija među njima bila je vladajuća Srpska napredna stranka - pobednik na izborima.

 

Loading...

Loading…

U aprilu 2016. godine u Srbiji su održani republički, pokrajinski i lokalni izbori.

Tajni izveštaj Regulatornog tela za elektronske medije (REM), koji je CINS objavio, pokazuje da su televizije sa nacionalnom frekvencijom pred izbore u potpunosti bile u službi vladajuće Srpske napredne stranke, koja je na tim izborima odnela ubedljivu pobedu.

Službe REM-a utvrdile su da je u periodu od 4. marta do 21. aprila izborna lista čiji je nosilac bio Aleksandar Vučić u centralnim informativnim emisijama (dnevnicima i vestima u udarnim terminima) bila najviše zastupljena – šest sati i 25 minuta, odnosno skoro trećinu ukupnog vremena koje su kandidati imali, dok je opoziciona Demokratska stranka dobila dva sata i 46 minuta.

Kada se uporede izveštaji REM-a iz 2014. i 2016, primećuje se da su televizije povećale prostor za promociju vladajuće SNS. Tako je vreme koje je SNS ukupno dobio 2016. u centralnim informativnim emisijama dva sata više u odnosu na 2014. godinu kada je SNS lista bila prisutna oko četiri i po sata, odnosno 19,6% vremena, a DS 12%.

Više o ovom izveštaju i najvažnijim nalazima pročitajte OVDE.

Autori:

Ostavi komentar

avatar
  Prati  
Obavesti me o

Tagovi

Povezano

Send this to a friend